Da je gradnja novog drumsko-železničkog mosta, koji je među Novosađanima poznat i kao novi Žeželjev most, konačno pri kraju govori i to što je u utorak, 20. marta na njemu bio prvi voz u sklopu testiranja.
Danas treba da se političari provozaju do Petrovaradina ali ne znam da li će u kompoziji biti i dobro natovarenih vagona što mi izgleda logično. Nekako mi lepše da su oni sedeli u čamcu ispod mosta kao što je radio Žeželj, pa ako padne pao je. Na njih.
projekat nove ranžirne 2. etape nije ranga novog mosta. Za zaposlene na železnici u NS, postojala je nada da će dobiti bolje uslove za rad; bila nam je gotova upravna zgrada, znali smo gde će ko sedeti, ali je slučaj (neko ili nešto) hteo da se to ipak ne desi. Možda nas neko ipak obavesti o statusu projekta, kud je zapelo?
http://www.sicip.co.rs/sr/delatnost/tehnickaDokumentacija/gradjevinskiProjekti/zeleznickaInfrastruktura/cvorovi/story/51/Idejni+projekat+Novosadskog+%C5%BEelezni%C4%8Dkog+%C4%8Dvora+II+etapa+Lokomotivski+depo%2C+tehni%C4%8Dko-putni%C4%8Dka+stanica%2C+grupa+za+namirenje+i+kolska+radionica.html
Pricati o sramoti zasto se tako dugo gradio most ( koji smo imali i nismo ga sami srusili ) a uporno precutkivati zlotvore koji su ga unistili je licemerno i zlonamerno . Nisu ruseni samo mostovi u Novom Sadu , ruseno je po celoj Srbiji . Zaboravlja se da je Varadinski most napravljen brzo ( pa je i tad bilo podsmesljivih komentara i kriticara ) , da je Dunav premosten i zeleznickim mostom za koji je odma receno da je privremeni i na kraju obnovljen je i most slobode . Sve te mostove smo imali i debelo platili da bi ih civilizovani nato srusio ( verovatno za nase dobro ) a mi onako iznureni sankcijama ponovo gradili i placali . Zaboravlja se i namerno precutkuje da je kako vole sami sebe da nazivaju " prva demokratska vlada " oslobodila nato svake odgovornosti i nanete stete .
Političari, Železnica su ostali dužni Novom Sadu i završetak radova na izgradnji objekata nove ranžirne stanice iz etape II (projektant CIP) od pre dvadesetak godina, kojima je bilo planirano izmeštanje železničkih delatnosti, a samim tim i saobraćaja iz grada, pa sad umesto jedne, imamo dve sablasne lokacije u gradu - Ložionicu, izgrađenu negde oko 1920. između Futoške i Hadži Ruvimove i nesuđenu servisnu stanicu u ranžirnoj stanici za koju je grad izdvojio novac, a Železnica, šipak. Zašto to spominjem? Od 33 planirana projekta (do 2027. godine) prema Generalnom master planu saobraćaja, sa godišnjim nivoom investiranja od 1,5 biliona EUR (22.2 biliona do 2027.) ni cent nije predviđen da se započeto završi. Zašto? Novac se pronalazi za modernizaciju depoa 25. maj u Zemunu, ali ne i za završetak radova na etapi II ranžirne stanice Novi Sad. Ko pročita tekst iz linka (god. 2013.)
https://www.railwaypro.com/wp/launch-of-railway-projects-puts-serbia-among-eu-member-states/
i priseti se pojedinih naslova s početka godine (npr. beočinska pruga=zelena staza), ne može da zaključi ništa drugo do da sa vođenjem transportne politike u državi (i Evropi) nešto debelo ne štima.
Otvaranje mosta u ponedeljak u 11:30 h, delegacija EU i Z. Mihajlović prisustvovaće otvaranju mosta.
Čitao sam da je Žeželj sedeo u čamcu ispod mosta kad su ga testirali.
Inače ovo je velika sramota pre svega za Beograd i Srbiju da se ovako dugo gradi most i ovo je samo dokaz kako je Novi Sad i Vojvodina poslednja rupa u sistemu. Mi smo od nekada sličnoj razvijenosti kao Slovenija ispod razvijenosti u centralnoj Srbiji ali to nikako da shvate i prestanu da nas drže za vrat i puštaju tek pomalo da dišemo i to tek kad počeno da se davimo.
Sram ih bilo ali i našim bivšim političarima jer su izgleda više brinuli o sebi nego o ovako važnom objektu.
Vidim da si bas imao/la prilike da obidjes svet.
Nigde ne prolazi voz na, kako kazes, 2,5m od kuca...mozda u centru grada. Na periferijama i naseljima koja su daleko daleko zabacena od centra (sto je slucaj sa Detelinarom, koja je na samom izlasku iz grada) mozes videti jos apsurdnije stvari nego ova koju apostrofiras kao cudo prirode, fenomen ili sta vec.
Moram da dodam da mi je vec postalo mucno d citam toliko bljuvotina i negativnih komentara na svaku mogucu vest, bila ona pozitivna ili ne. Osvestite se malo. Krenite od sebe...
@vojvosadjan
Pohvalno je sto se Vi razumete u krivicno pravo, nano tehnologiju, boje, vektore, kose ravni, izolacione materijale, kiselootporne premaze, sudsku medicinu, podvodno ceono zavarivanje, fiberglas tehnologiju,
Jedan takav je odveo ceku Milicu u NYC privatno u posetu UN , ali ti ga dostojno menjas...
Ti bi da izlivaš stotine hiljada kubika betona u most u 21. veku? Savremeno građevinarstvo je izumelo dilatacije, ˝mero˝ sisteme, izolacije, tehnologija boja antikorozivna sredstva i boje otporne na sve i svašta. Misliš da je Golden Gejt ofarban 30 i neke kad je napravljen i da je to to?!
Ne fantaziraj. Buka ce biti manja, nosivost je daleko veca, most je ozbiljniji i dugotrajniji (sto je i logicno, tehnologija u proteklih 60 godina nije spavala kao Srbija vec napredovala)
Na 75 metara ispod morskog dna nalazi se tunel La Manche duzine 50 km koji spaja obale Francuske i Engleske .
Brzina vozova koji saobracaju kroz dve tunelske cevi iznosi 160 km/h.
Tunel je otvoren 06.05.1994 . godine .
Kod Žeželja je masa betona upijala vibracije vozova.
Ovaj je od cevi i profila, mora se razmišljati o očuvanju i zaštiti metala - a tandrkaće sigurno jer metal odzvanja i vibrira mnogo više nego nekadašnji Žeželj.
Tako je to kad više nema omladinaca i zajedničkog rada za zajedničku stvar u zajedničkoj državi - pa nastane kolos od betona.
Dovedeš nekog i dobiješ - Zvekete Most.
Vidim komentara svakojaki.
Ma samo neka ga puste u saobracaj ,znamo ko mora da obavi to,(DIJAMANT)
i da nam potraje bar onoliko koliko su ga gradili , malo djavolu!
Ale ste stavili voz, mogli ste i neku maketu da provozate.Ova kompozicija koja ide za sombor je najmanja ( i najlakša) moguća koju železnica ima. I ide na dizel, što znači da preko mosta još nema stuje?
Super. Ajde sad da vidimo ko u evropi ima kuce na 2.5 metra od pruge? Hocete brze pruge a ljudi zive tik pored njih. Ne ide se golog d..peta u eu i bez standarda.
Napokon vise da su zavsili. Drago mi je zbog toga ali nema nama boljitka dokle god je svima licni interes i profit na prvom mestu, mislim na politicare. Nema nama oporavka jos dugo dugo godina. Nazalost svi su isti, bilo ko da je na vlasti. Jedan most se gradi 10 godina kao is sve ostalo.
Kao arhitekti veoma mi je drago da se pušta u upotrebu bilo kakav objekat koji su građevinci i vredni majstori napravili, naročito most koji ima ne samo građevinsku već i ljudsku dimenziju samom svojom namenom. Jedino mi žao što će na otvaranje da dođe predsednik svih naroda i narodnosti i da kontaminira i upropasti svojom pojavom jedan ovako veličanstven i značajan dan i događaj za ovaj grad i ljude koji u njemu žive.
Testira se valjda sa teretnim vozom punim opterecenjem, a ne sa praznim putnickim... Mislim kakva glupost a i most gvozdeni pa u belo, pa nece proci ni godina ofarbace ga rdja u crveno pa na strafte, pa kad rdja krene da truli... a gradili ga kao skadar na bojani. Nek bude Perosevic. Zezelj je pojam.
Hoće li biti zatvaranja ulica i izmena saobraćaja tog dana kad stigne delegacija zbog otvaranja? Pa dragi moji posle ovog red je još jedan da se napravi, ne žurite, OK je da bude za 20 godina.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Prvi voz na novom drumsko-železničkom mostu u Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•21.03.2018.
•09:23 > 10:28
Komentari 45
NS49
dobro
http://www.sicip.co.rs/sr/delatnost/tehnickaDokumentacija/gradjevinskiProjekti/zeleznickaInfrastruktura/cvorovi/story/51/Idejni+projekat+Novosadskog+%C5%BEelezni%C4%8Dkog+%C4%8Dvora+II+etapa+Lokomotivski+depo%2C+tehni%C4%8Dko-putni%C4%8Dka+stanica%2C+grupa+za+namirenje+i+kolska+radionica.html
Bane Liman
Nervirach
Podsećanje NS63
https://www.railwaypro.com/wp/launch-of-railway-projects-puts-serbia-among-eu-member-states/
i priseti se pojedinih naslova s početka godine (npr. beočinska pruga=zelena staza), ne može da zaključi ništa drugo do da sa vođenjem transportne politike u državi (i Evropi) nešto debelo ne štima.
Otvaranje mosta u ponedeljak u 11:30 h, delegacija EU i Z. Mihajlović prisustvovaće otvaranju mosta.
NS49
Inače ovo je velika sramota pre svega za Beograd i Srbiju da se ovako dugo gradi most i ovo je samo dokaz kako je Novi Sad i Vojvodina poslednja rupa u sistemu. Mi smo od nekada sličnoj razvijenosti kao Slovenija ispod razvijenosti u centralnoj Srbiji ali to nikako da shvate i prestanu da nas drže za vrat i puštaju tek pomalo da dišemo i to tek kad počeno da se davimo.
Sram ih bilo ali i našim bivšim političarima jer su izgleda više brinuli o sebi nego o ovako važnom objektu.
Mirki
Nigde ne prolazi voz na, kako kazes, 2,5m od kuca...mozda u centru grada. Na periferijama i naseljima koja su daleko daleko zabacena od centra (sto je slucaj sa Detelinarom, koja je na samom izlasku iz grada) mozes videti jos apsurdnije stvari nego ova koju apostrofiras kao cudo prirode, fenomen ili sta vec.
Moram da dodam da mi je vec postalo mucno d citam toliko bljuvotina i negativnih komentara na svaku mogucu vest, bila ona pozitivna ili ne. Osvestite se malo. Krenite od sebe...
Prelaz
Advokat
Pohvalno je sto se Vi razumete u krivicno pravo, nano tehnologiju, boje, vektore, kose ravni, izolacione materijale, kiselootporne premaze, sudsku medicinu, podvodno ceono zavarivanje, fiberglas tehnologiju,
Jedan takav je odveo ceku Milicu u NYC privatno u posetu UN , ali ti ga dostojno menjas...
da
Sloba
Nenad
Mile
Vojvosadjan
bum bam
brod ludaka
063
if
"da se očekuje"
/
prosli put su poskidali novogodisnje ukrase.
videcemo hoce li to i sada uraditi
Milan
Brzina vozova koji saobracaju kroz dve tunelske cevi iznosi 160 km/h.
Tunel je otvoren 06.05.1994 . godine .
Sramota
arhiva
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Stockton_and_Darlington_Railway
Tandrčak
Ovaj je od cevi i profila, mora se razmišljati o očuvanju i zaštiti metala - a tandrkaće sigurno jer metal odzvanja i vibrira mnogo više nego nekadašnji Žeželj.
Tako je to kad više nema omladinaca i zajedničkog rada za zajedničku stvar u zajedničkoj državi - pa nastane kolos od betona.
Dovedeš nekog i dobiješ - Zvekete Most.
zdunt
$alamander
Jos kad ukljuce struju-zujace u πzdy materin¥
cuvar
George
Pa šta mislite koliko će njih u roku od odmah doći to da vidi?
ex Pezos
Ma samo neka ga puste u saobracaj ,znamo ko mora da obavi to,(DIJAMANT)
i da nam potraje bar onoliko koliko su ga gradili , malo djavolu!
Redovan u vozu
NS boy
VladaN
A ni u njujork
odustajem
Vojvosadjan
@ko zna zna
Ne lupetaj!
ns
dzo
Micha
Ko zna - zna
Musa kesedzija
Vladimir
rasan ker
deda
Mika
mir
besan ker
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H